• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wpływ globalnych łańcuchów dostaw na konkurencyjność.

Najatrakcyjniejszymi kontenerami, z jakimi mamy do czynienia na co dzień, są ogromne kubły, w jakich transportuje się śmieci. Najczęściej jest to metalowa skrzynia, o gigantycznych wymiarach, do której wrzuca się kartony napełnione odpadkami, lub worki ze śmieciami. Kontenery mają taki walor, że wszystkie są jednakowych rozmiarów i nie należy do nich segregować odpadów. Wrzuca się je w takiej formie, w jakiej wynosi się je z domu. Zniwelowanie rozmiarów, o wiele przyśpiesza operację załadunków oraz rozładunków kontenerów, gdyż jeździ po nie cały czas ten sam dźwig. Nie trzeba, aby auta, które potocznie nazywamy śmieciarkami, miały wiele rodzajów, bo wystarczy jedynie oczywiście ten jeden. Takie ANCHOR napotyka się w miejscach, do jakich ma dojście znaczna ilość osób. Podobnie jak kontener, transportowana jest również cysterna, czy inny ładunek, mający analogiczną formę, czy też wielkość. Główny taki kontener, pozostał wymyślony w Ameryce. W następnej kolejności od niego powstała nazwa kontenerowca, w jakiego rozbudowę ulokował cały swój majątek jeden z Amerykanów, a był nim Malcolm McLean. Był to tankowiec, który odbywał wiele rejsów po zatokach, rozwożąc kolosalnych rozmiarów frachty.

1. Post

2. Link

3. Informacje

4. Przeczytaj to

5. Subskrybuj

Categories: Polityka

Comments are closed.